[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.(Proszę, abyś uważnie podążałza moim tokiem myślenia.Gdy raz to zrozumiesz, zdobędziesznajskuteczniejsze, ze wszystkich istniejących, narzędzie do pracyw networku.)Wez liczbę osób obecnych na spotkaniu i pomnóż ją przezsiebie (albo podnieś do kwadratu).Następnie odejmij od tego liczbę osób obecnych na spotkaniu.Podziel różnicę przez dwa, a wtedy otrzymasz całkowitą liczbęzależności między wszystkimi obecnymi na sali osobami.Przykład: w spotkaniu, które urządziłeś w domu bierze udziałpięć osób.5 (liczba osób) x 5 = 25 5 (liczba osób) = 20 2 = 10.Jest tocałkowita liczba zależności między wszystkimi obecnymi naspotkaniu osobami.Zatem jeśli w spotkaniu uczestniczy tylko pięć osób, to one jużwytwarzają między sobą aż dziesięć zależności.Rozpatrzmy teraz większe spotkanie, w którym bierze udziałsześćdziesiąt osób i zobaczmy, jak duża jest synergia w takiejgrupie:60 x 60 = 3600 60 = 3540 2 = 1770.Tylko na tym jednym spotkaniu wytwarza się międzyobecnymi tam osobami aż tysiąc siedemset siedemdziesiątzależności!218Jeśli czynnikami, które wchodzą w zależności, są: ogromnyentuzjazm do produktów, fascynacja firmą i zaangażowanie w jejdziałanie, prawdziwa troska o współpracowników i wzajemnewspieranie się, to jaka energia będzie przenikać całą salę na końcuspotkania?Niewyobrażalna? Zgadłeś!Synergia, czyli współdziałanie to sekret, a zarazem tazadziwiająca siła, która tkwi w marketingu w systemie network.To również wyjaśnia, jak się dzieje, że organizacja działająca wnetworku, w liczbie tylko 1000 osób, może osiągać wyniki, którenormalnie wymagają zaangażowania pół miliona ludzi.Możeszwykorzystywać siłę synergii w każdym aspekcie swojego biznesudziałającego w marketingu w systemie network.(W szczególnoścido organizowania dynamicznych i skutecznych pokazówmożliwości!)Nadszedł teraz czas, aby porozmawiać o twoim programieszkolenia nowego dystrybutora.Jesteś gotowy? Wspaniale!Rozdział dziesiątySzkolenie nowegodystrybutoraWszystkie poszczególne elementy, które omawialiśmy wpoprzednich rozdziałach Zamierzenia i Cele , Systemprzekonań , Poszukiwanie potencjalnych klientów , Prezentacje i Wątpliwości , Czynności uzupełniające oraz Pokaz możliwości są częściami skutecznego programuszkolenia, zapewniającego ci osiągnięcie sukcesu w biznesiedziałającym w marketingu wielopoziomowym.Czytając poprzednierozdziały prawdopodobnie kilkakrotnie wykrzyknąłeś: Och, to wspaniały pomysł! Teraz nadszedł czas, aby te wszystkieelementy złożyć w jedną spójną całość, czyli w taki programszkolenia nowego dystrybutora, który zapewni sukces każdemuczłonkowi twojej działającej w systemie network organizacji.220ak już wiesz, jestem przekonany (co potwierdziło samożycie), że szkolenia naprawdę gwarantują osiągnięcie sukcesuw tym biznesie a przez sukces rozumiem rzeczywistą iJtrwałą wolność osobistą i finansową.Zadam ci zatem pytanie.Czy wiesz, co gwarantuje wspaniałeszkolenie? Taniec.Jesteś zaskoczony? Wszystko ci wyjaśnię.Co sprawia, że twój taniec jest czymś specjalnym, że przyciągaludzi, którzy przystają, żeby cię oglądać i bić brawo, kiedytańczysz w Duńskim Balecie Królewskim lub w towarzystwieDana i Delores Duńczyków w Królewskiej Dyskotece? Tochoreografia.Choreografia mówi nam o tym, jak każdy krok, ruch powinienwspółgrać z muzyką i łączyć się z poprzednim i następnymkrokiem czy ruchem.Indywidualne kroki są twoją techniką.Apołączenie ich w płynny i dynamiczny taniec jest twojąchoreografią.LEKCJE CHOREOGRAFIIJeśli ustalisz właściwy układ programu szkolenia, wtedy twoi nowidystrybutorzy będą pewnie i zarazem płynnie stawiać kroki jedenpo drugim.Nie będzie to nic niemrawego ani gwałtownego, tylko takiepostępowanie, które da ogromną siłę rozpędu do sukcesu,ponieważ każdy krok przygotowuje i kieruje do postawienia krokunastępnego.Najpierw zacznij od zamierzeń i celu.Naucz ich rozniecaćogień pasji i generować energię potrzebną do zrealizowaniapodjętych postanowień.Następnie naucz ich kolejnych kroków 12 3 4 5 6, omówionych w rozdziałach: Poszukiwaniepotencjalnych klientów, Twoja prezentacja, Wątpliwości, Czynności uzupełniające , Pokazy możliwości i Szkolenienowego dystrybutora.221Każdy z tych kroków umożliwia płynne przejście donastępnego etapu.Poza tym każdy z nich jest indywidualny, tzn.zależy wyłącznie od samego uczestnika szkolenia.Nowidystrybutorzy sporządzają przecież własne listy potencjalnychklientów, przeprowadzają prezentacje, wykonują tzw.czynnościuzupełniające wobec własnych klientów, przyprowadzają swoichgości na pokaz możliwości i zaczynają szkolić własnychdystrybutorów.Uczą się, jak być dobrymi dystrybutorami przezbycie dobrymi dystrybutorami.Zasada zrób to sam jest o wiele skuteczniejsza niż długiegodziny wykładów na temat, jak to powinno być zrobione.Do tego czasu twoi nowi dystrybutorzy powinni wykonać swójpierwszy taniec szkoleniowy.Są już przecież w stanie szkolićswoich własnych nowych dystrybutorów.Dlatego zasada zrób tosam jest nadzwyczajna.Zgodnie z nią nie uczysz nowychdystrybutorów, jak prowadzić swój biznes, ale uczysz ich, jakszkolić innych, aby mogli poprowadzić własny.Nie zapomnij o powiedzeniu, że zarabiasz już podczas nauki!Niesamowite!SYNCHRONIZACJA TWOJEGO TACCASkuteczność lekcji choreografii zależy od właściwejsynchronizacji zajęć z pokazem możliwości.Pamiętaj, że pokazy możliwości odbywają się we wtorki, środylub czwartki wieczorem.Jeśli nie pracujesz z małą grupą ludzi inie przeprowadziłeś pierwszej fazy programu szkolenia nowegodystrybutora póznym wieczorem tego dnia, kiedy odbywał siępokaz możliwości, tuż po jego zakończeniu, najlepszym terminemszkolenia jest sobotnie przedpołudnie.Z tego powodu jestem zatym, aby pokazy odbywały się w czwartki, ponieważ wówczasnajkrótszy czas dzieli je od szkolenia sobotniego.222PRZYGOTOWANIE SCENYMoja propozycja jest następująca: Gdy tylko twój potencjalnyklient dokona wyboru, że zostaje twoim nowym dystrybutorem, dajmu egzemplarz tej książki.Niech to będzie pierwszy twój ruch jakojego sponsora.Poproś go, aby przeczytał Wprowadzenie i dwapierwsze rozdziały, zanim odtańczysz z nim swój oficjalnyprogram szkolenia nowego dystrybutora.Nie zapominaj, jak ważny jest system przekonań.On nadaje kontekst zawartości twojego programu szkolenia a takżetwojemu związkowi z nowym dystrybutorem.Dlategoprzeczytanie tych rozdziałów jest tak ważne.Przygotowują onescenę dla twojego programu szkolenia.Wprowadzenie i dwa pierwsze rozdziały wyczerpującoodpowiadają na pytanie, dlaczego warto zajmować się tymbiznesem
[ Pobierz całość w formacie PDF ]