[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Oskara Lanego we Wrocławiu, Wrocław 1997;llKarpowicz A.: „Jak reklamować się zgodnie z prawem”, Dom Wydawniczy ABC 1997;llKędzior Z., Karcz K.„Badania marketingowe w praktyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001,llKędzior Z.: „Marketing - współczesne obszary badania i zastosowania”, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im K.Adamieckiego, Katowice 2000;llKotler Ph.: “Marketing.Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.” Wydawnictwo Gebethner & S-ka, Warszawa 1994;llKramer T.: „Podstawy marketingu”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000,llKrot K.: „Marketing relacji w usługach medycznych”, w: „Antidotum” 1/2003;llKrzyżanowska M.: „Marketing organizacji niekomercyjnych”, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego, Warszawa 2000/2001;llLisiecka K.: „Zarządzanie jakością usług zdrowotnych”, Wydawnictwo Instytutu Przedsiębiorczości i Samorządności, Warszawa 2003;llMudie P., Cottam A.„Usługi - zarządzanie i marketing”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998;llNasiłowski M.: „System rynkowy.Podstawy mikro- i makroekonomii”, Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996;llNowotarska - Romaniuk B.: „Marketing usług zdrowotnych”, kantor Wydawniczy Zakamycze, Zakamycze 2002;llNowotny I.: „Plan marketingowy”, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 1993;llOpolski K., Dykowska E.: „Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka”, Wydawnictwo CeDeWu Sp.z o.o., Warszawa 2003;llPayne A.: „Marketing usług”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996,llPomykalski A.: „Nowoczesne strategie marketingowe”, Grupa Wydawnicza INFOR Sp.z o.o., Warszawa 2001;llPluta - Olearnik M.: „Marketing usług”, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994,llRogoziński K.: „Nowy marketing usług”, wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000,llRudawska I.: „Pacjent - klient na rynku usług zdrowotnych” w: „Marketing i rynek” 1/2003llSargeant A.: „Marketing w organizacji non” - profit”, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004;llSznajder A.: „Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym”, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1995;llSzuman M.: „Marketing w służbie zdrowia”, w: ”Marketing w praktyce” nr 1(17) styczeń - luty 1998llSztucki T.: „Marketing.Sposób myślenia, system działania”, Agencja Wydawnicza „Placet”, Warszawa 1992llWithers J., Vipperman C.: „Marketing usług: poradnik dla średnich i małych firm”, Wydawnictwo M&A Comminications Polska Sp.Kraków 1994,ll„Antidotum - zarządzanie w opiece zdrowotnej”ll„Marketing w praktyce”ll„Marketing i rynek”llKodeks Etyki Lekarskiej, tekst jednolity z dnia 2 stycznia 2004 roku, zawierający zmiany uchwalone w dniu 20 września 2003 roku przez Nadzwyczajny VII Krajowy Zjazd Lekarzyllustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r.o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznychll, 01 grudzień 2004,ll, 22 listopad 2004;lA.Payne: „Marketing usług”, s.13;A.Payne: „Marketing usług”, s.17;Por.M.Syrek: „Gospodarka rynkowa”, s.8M.Syrek: „Gospodarka rynkowa…”, op.cit., s.9A.Payne: „Marketing usług”, s.13;K.Rogoziński: „Nowy marketing usług”, s.13;Por.P.F.Druckner: „Innowacje i przedsiębiorczość.Praktyka i zasady”,Por.L.Grabarski, I.Rutkowski, W.Wrzosek: „Marketing”,Por.T.Sztucki: „Marketing.Sposób myślenia, system działania”,M.Daszkowska: „Usługi, produkcja, rynek, marketing”, s.123;P.Forsyth: “Marketing for non-marketing managers”, s.15;M.Daszkowska: „Usługi, produkcja, rynek, marketing”, s.123;M.Czuba: „Marketing usług - teoria i praktyka”, s.11;A.Payne:„Marketing usług”, s.20;M.Pluta - Olearnik: „Marketing usług”, s.22;J.Altkorn: „Podstawy marketingu”, s.41;M.Czuba: „Marketing usług - teoria i praktyka”, s.13;„Nowy marketing usług” K.Rogoziński, s.20;M.Czuba: „Marketing usług - teoria i praktyka”, s.13;K.Rogoziński: „Nowy marketing usług”, s.21;M.Czuba: „Marketing usług - teoria i praktyka”, s.13;A.Payne: „Marketing usług”,K.Rogoziński: „Nowy marketing usług”, s.13-15;P.Mudie, A.Cottam: „Usługi - zarządzanie i marketing”, s.35;A.Payne: „Marketing usług”, s.39;P.Forsyth: Marketing for non-marketing managers”, s.15-16;M
[ Pobierz całość w formacie PDF ]