[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W świecie zdomi-nowanym przez wysoką technologię, z koniecznością selekcjonowania odpowiednich infor-macji z ich nadmiaru i ogromu aktywne działanie zapewni pożądany rozwój, natomiast samateoria i mówienie o tym, co powinno się zadziać, by było lepiej, niewątpliwie się nie sprawdziprzy tak szybkim tempie współczesnego życia.Stąd konieczność bazowania na kompeten-cjach, szczególnie tych które wskazują na wysoki potencjał danej jednostki|jest podstawowym czynnikiem argumentującym za uruchomieniem szeregu działań czynią-cych świadomość istnienia i zarządzania kompetencjami jako normalnego procesu w co-dziennej aktywności ekonomicznej różnych organizacji.BIBLIOGRAFIA:1.Dejnaka A., (2003), Zasoby ludzkie.Planowanie i zarządzanie., Helion, Gliwice.2.Jamka B., (2001), Dobór wewnętrzny i zewnętrzny pracowników.Teoria i praktyka., Di-fin, Warszawa.3.Juchnowicz M., Rostkowski T., Sienkiewicz A., (2003), Narzędzia i praktyka zarządzaniazasobami ludzkimi, Poltext, Warszawa.4.Kopertyńska W., (2008), Zmiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jejwpływ na proces kształcenia studentów, w: Zarządzanie zasobami ludzkimi.Problemydydaktyki., Urbaniak B.(red.), Difin, Warszawa.5.Levy Leboyer C., (1997), Kierowanie kompetencjami, Poltext, Warszawa.6.Maile J., (2009), Raport: bankowość i finanse, Magazyn Kariera 2009.7.Pocztowski A., (2007), Zarządzanie zasobami ludzkimi, PWE, Warszawa.8.Smółka P., (2007), Generator charyzmy.Kreowanie osobowości menedżera., Helion,Gliwice.9.Subczyńska Papuda J., (2009), Odkryć talenty, Personel i zarządzanie, 4/229, Kwiecień2009.10.Urbaniak B.(red.), (2008), Zarządzanie zasobami ludzkimi.Problemy dydaktyki., Difin,Warszawa
[ Pobierz całość w formacie PDF ]