[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Wdrożenie usług DocuCare ma na celu odciążenie pracowników Klienta od realizacji prac pomocniczych związanych z zarządzaniem sprzętem kopiującym i drukującym,llFacilities Management - dostępna w Polsce - jest to kompleksowe rozwiązanie problemu przetwarzania dokumentów w pomieszczeniach Klienta, dostosowane do jego potrzeb i wymagań oraz specjalnie dla niego przygotowane.Xerox dostarcza:lloptymalny dla potrzeb Klienta sprzęt,llswoich pracowników,llniezawodne zarządzanie,llpełną obsługę serwisową,llmateriały eksploatacyjne i cześci zamienne,llpapier i inne materiały; jak folie, poddruki, koperty itp.,laby świadczyć usługi, które zapewniają efekt na najwyższym poziomie.Klient może otrzymać rozwiązanie pozwalające na "wyprowadzenie" procesu tworzenia i zarządzania dokumentami na zewnątrz - dostosowane dokładnie do jego oczekiwań.Te oczekiwania i potrzeby są najważniejszym elementem koncepcji outsourcingowej Xerox,lDocument Direct - możliwość transportowania elektronicznego dokumentów oraz produkowania ich w określonym miejscu,llLanguage Technology Centre - tłumaczenie dokumentów produkowanych w dużych ilościach,llDocument Imaging - skanowanie, indeksowanie oraz przechowywanie dokumentów - Zarządzanie Dokumentami w całej instytucji ( w tym archiwizacje).lA oto kilka przykładów z zakresu zarządzania personelem:loutsourcing całego procesu wyszukiwania i naboru pracowników dla dużego przedsiębiorstwa usługowego: profile wymagań, marketing personalny, organizacja zgłoszeń kandydatów, wybór wstępny, rozmowy kwalifikacyjne, dobór ostateczny, zarządzanie systemem zawierania umów, śledzenie dalszych ofert,lltworzenie całkowicie nowego przedsiębiorstwa z branży usług finansowych, mającego zatrudniać docelowo do 300 pracowników: marketing personalny, organizacja zgłoszeń kandydatów, nabór nowych pracowników, koncepcja treningowa oraz inne przedsięwzięcia mające na celu rozwój organizacji,llrozbudowa centrum obsługi klienta o około 100 pracowników w towarzystwie ubezpieczeniowym: analiza organizacji i wymagań, marketing personalny, poszukiwania oraz dobór personelu, ocena okresu próbnego, przedsięwzięcia mające na celu rozwój organizacji, procedury Service-Center.l
[ Pobierz całość w formacie PDF ]